dilluns, 10 d’agost del 2020

Al cor del Sahara




Al cor del Sahara hi ha alguns indrets especials, formacions rocoses molt originals, potents, evocadores i amb uns noms extraordinaris. No sabem si hi podrem tornar mai, però els portem al cor (fotos no nostres; pot haver-hi errors d'atribució):








Discover Algeria on Twitter: "Tahaggart, Tamanrasset, Algerian ...


TAHAGART
(quan hi vaig ser vaig tenir la clara impressió que si algun dia em volia deixar morir a la natura,
aquest era el lloc per fer-ho)






Tagrera | 31/12 Tin Akachacher - In Tehak - Tagrera | Claudio ...



Roca fungiforme o en seta - Tagrera (Argelia) - 01 | Flickr



Tagrera | 31/12 Tin Akachacher - In Tehak - Tagrera | Claudio ...







Tagrera dans le plateau du Tassili du Hoggar Algérie ALGERIA ...






TAGRERA
(és com un museu d'escultures de pedra a l'aire lliure)






IN TEHOG
(aquesta foto sí que és nostra)












TIN AKACHEKER
(vam dormir a costat d'una formació que semblava un cor de morts cantant)















EL GHESSOUR
(aquí em vaig perdre caminant sol en un laberint de pedra extraordinari, preciós. Estranya barreja d'eufòria per la bellesa del lloc i aprehensió. Vaig anar fins a un extrem, des d'on es veia una immensitat de desert. Vaig estar més d'una hora desorientat. Vaig buscar el punt més alt. Finalment, vaig veure un indici del campament entre les roques).



Youf Ahakit-Tassili n'Ahaggar-tamanrasset | The Targuis call… | Flickr


Roca fungiforme o en seta - Youf Ahakit (Argelia) - 03 | Flickr


Roca fungiforme o en seta - Youf Ahakit (Argelia) - 01 | Flickr


Youf Ahakit-Tassili n'Ahaggar-tamanrasset | sam72t | Flickr


Tectoclasas en red ortogonal - Arenisca paquidérmica - You… | Flickr




Youf ahakit | Mapio.net


Algeria, Ahaggar National Park, Youf Ahakit | Mapio.net


YOUF AHAKIT i TIN TARABINE



Altres fotos (tampoc nostres) de llocs semblants (els Tassilis, on la roca i la sorra es troben, són dels llocs més meravellosos del món):




Wikiloc | Picture of ALGERIE Tagrera-TIN Akacheker EL Ghessour ...